Korištenjem web stranice “dotshop.ba” TR “DOTShop” za narudžbu proizvoda ponuđenih na stranici prihvaćate i slažete se bez izmjena ovih Uvjeta prodaje. Zadržavamo pravo izmjene ovih Uvjeta prodaje bez prethodne pisane obavijesti i prema vlastitom nahođenju TR “DOTShop”.

Ovi Uvjeti prodaje primjenjivi su samo na narudžbe koje su izvršili iz ili za stanovnike Bosne i Hercegovine. Ovi Uvjeti prodaje nadalje podliježu Uvjetima i odredbama stranice i Politici privatnosti TR “DOTShop”.

Kreiranje narudžbe

Narudžba koju ste izvršili u skladu s ovim Uvjetima prodaje može se izvršiti samo putem stranice. Zadržavamo pravo ograničiti, odbiti, izmijeniti ili otkazati narudžbe prema vlastitom nahođenju. Informacije sadržane u našim oglasima, brošurama, drugim pisanim materijalima ili web stranicama, ili informacije koje su vam dali naši zaposlenici, predstavljaju samo promociju proizvoda i ne predstavljaju našu konačnu ponudu za isporuku bilo kojeg proizvoda. Ako prihvatimo vašu narudžbu, obavijestit ćemo vas putem e-pošte u potvrdi narudžbe koju smo vam izdali s naznakom prihvaćanja vaše narudžbe (“Potvrda narudžbe”).

Sve narudžbe poslane nakon 17:00h, bez obzira na opciju dostave, obrađuju se sljedeći radni dan (ponedjeljak-petak). Narudžbe šaljemo samo u Bosnu i Hercegovinu, te vršimo isključivo dostavu na vrata. Pošiljke ne možemo slati u poštanski pretinac. Obilježavamo sve državne praznike, te na taj dan ne vršimo isporuku pošiljki.

Prije nego što pošaljete svoju narudžbu, provjerite jesu li svi podaci koje ste unijeli tačni. Ako pogriješite pri unosu adrese e-pošte, vaša potvrda narudžbe, koja sadrži vrijedne podatke o kupnji, kao što su broj i potvrda vaše narudžbe, bit će dostavljena na netočnu adresu e-pošte. Prije slanja narudžbe još jednom provjerite svoje podatke.

Cijena dostave i informacije

Mogućnosti dostave koje su dostupne u online trgovini naše web stranice su procjene i ne garantuju tačan datum isporuke. Ni u kojem slučaju nećemo biti odgovorni za bilo kakav gubitak, štetu ili kaznu koja proizlazi iz bilo kakvog kašnjenja isporuke. Vaš će paket biti obrađen odabranim načinom dostave, obično unutar 1-2 radna dana od odobrenja vaše narudžbe (ovisno o dostupnosti proizvoda i dobu dana kada je vaša narudžba poslana). Nakon što je vaš paket poslan, primit ćete e-poruku koja sadrži potvrdu isporuke, broj za praćenje i podatke o prijevozniku. Kako biste izbjegli bilo kakve dodatne troškove povratne dostave, provjerite je li član kućanstva tu da primi vaš paket. Ako vaša narudžba sadrži nekoliko proizvoda, takvi proizvodi mogu biti isporučeni različitim danima.

Ukoliko ne prihvatite narudžbu troškove povrata snosi TR “DOTShop”.

Narudžbe se ne obrađuju niti šalju vikendom (samo kada je naglašena dostava vikendom od strane kupca) i praznicima. Dane vikenda ne treba uzeti u obzir pri izračunu datuma isporuke.

Ne vršimo dostavu van granica Bosne i Hercegovine.

Budite sigurni da naš tim radi što sigurnije i marljivije tijekom pandemije COVID-19 i zbog povećanog broja narudžbi kako bi se smanjila kašnjenja i nastavile ispunjavati sve narudžbe što je prije moguće.

Molimo za strpljenje s ažuriranjima praćenja pošiljke ili mogućim kašnjenjima isporuke zbog povećanog broja dostave na državnom nivou koji je izvan naše kontrole.

Pošiljke se dostavljaju preko našeg partnera za brzu dostavu “Euroexpress”. Cijena dostave radnim danima iznosi 9,00KM, a dostava vikendom (subota) iznosi 11,00KM s tim da kupac mora naglasiti u narudžbi “Dostava vikendom”. Prosječno vrijeme čekanja dostave iznosi 24-48h nakon odobravanja vaše narudžbe.

Povrat robe i novca

Kupci koji su kupili proizvode s dotshop.ba moraju u roku od 48 sati od trenutka kada su primili proizvod/e vratiti proizvod/e kako bi dobili puni povrat novca. Nakon što je narudžba poslana, ne može se otkazati ili izmijeniti.

Proizvodi koji nisu kupljeni na dotshop.ba ne ispunjavaju uvjete za povrat prema ovoj politici TR “DOTShop”. Proizvodi se moraju vratiti u izvornom stanju u originalnom i neoštećenom pakiranju, te sa računom kako bi bili prihvatljivi za povrat. Da biste zatražili povrat novca, pošaljite e-poštu na povrat@dotshop.ba s navedenim brojem narudžbe u “Subject” ili nas kontaktirajte na broj +387 61 351 551. Naš tim obavijestit će vas o ispunjavanju uvjeta za povrat i/ili o svim dodatnim radnjama koje je potrebno poduzeti.

Pošaljite proizvode u originalnom pakiranju i računom u TR “DOTShop” putem brze pošte “Euroexpress”. Troškove povrata snosi TR “DOTShop”. Paketi, odnosno proizvodi koji ne budu ispunjavali gore navedene uslove, neće biti uvaženi, te za iste nećete dobiti povrat novca. Rok za povrat se zatvara nakon 48 sati. Nakon 48 sati starta garancija na proizvod (ukoliko proizvod ima garanciju). Ukoliko povrat proizvoda vršite nakon 48 sati, uz gore navedene uslove, morate priložiti i pisanu garanciju koju dobijate uz proizvod. Više detalja možete pročitati u dijelu “Garancija”.

TR “DOTShop” ne odgovara ukoliko se proizvod vrati oštećen ili se izgubi u transportu.

Oštećenje proizvoda prilikom transporta

Zahtjevi za štetu na proizvodima ili greške u dostavi moraju se podnijeti u roku od 48 sati od prijema narudžbe. Štetu prijavljujete našem timu na broj +387 61 351 551. Nakon što se šteta utvrdi i prihvati od strane “Euroexpress”, dužni smo da vam vratimo novac ili pošaljemo novi proizvod ukoliko u tom momentu imamo na stanju.

Garancija

Naša garancija odnosi na popravak ili zamjenu neispravnog proizvoda tijekom garantnog roka. Ukoliko je proizvod fizički oštećen, izvan garantnog roka, ili nije vraćen u originalnom pakovanju sa računom i garantnim listom, ne podliježe garanciji. Garantni rok starta 48 sati nakon preuzimanja proizvoda. Potrošni materijal (npr. baterija u bežičnom mišu) ne podliježe garanciji. Ukoliko se utvrdi da ste ručno “petljali” po proizvodu, automatski gubite garanciju. Zakonski rok za servis proizvoda je 45 dana od datuma prijema. Ukoliko servis na proizvodu nije izvršen u zakonskom roku, dužni smo vam vratiti novac ili poslati novi proizvod.

Reklamaciju proizvoda možete izvršiti u našoj radnji ili možete poslati proizvod brzom poštom “Euroexpress” na našu adresu. Troškove dostave proizvoda za reklamaciju snosi pošiljatelj.

Potvrda narudžbe

Unutar nekoliko minuta nakon što je vaša narudžba poslana, trebali biste primiti e-poštu s potvrdom narudžbe koja sadrži broj vaše narudžbe i iznos koji plaćate kuriru. Ovu e-poštu potvrde morate spremiti za svoju evidenciju.

Ako ne primite e-poruku s potvrdom narudžbe, pošaljite e-poruku na prodaja@dotshop.ba i provjerite da nemate omogućen nikakav softver za sprječavanje neželjene pošte, filtriranje ili blokiranje jer vas to može spriječiti u primanju potvrde.

Promjene i otkazivanje narudžbe

Zbog brzog vremena obrade u kojem šaljemo narudžbe, ne možemo promijeniti narudžbe nakon što su poslane. Ako želite promijeniti odredište isporuke, morate se izravno obratiti brzoj pošti “Euroexpress” ili kontaktirati naš tim na broj +387 61 351 551.

Nakon što je narudžba poslana, ne može se otkazati ili izmijeniti. Ako želite vratiti proizvod, odgovorni ste za sve dodatne troškove dostave do i od TR “DOTShop”.

Plaćanje

Za fizička lica, plaćanje se isključivo vrši gotovinski, preko kurira (cijena proizvoda + cijena dostave). Ukoliko se radi o pravnom licu, plaćanje možete izvršiti i putem virmana. Nakon što uplata po predračunu bude potvrđena, vrši se slanje proizvoda.

Plaćanje karticom ili na rate isključivo se vrši u našoj poslovnici.

Digitalni poklon bonovi

TR “DOTShop” će ponekad objaviti poklon bonove putem e-pošte ili drugih marketinških kanala koji omogućuju primjenu popusta na vašu narudžbu (“Poklon bonovi”). Da biste primijenili kupon kod, unesite ga na zahtjev tijekom procesa naručivanja. Popust će se tada primijeniti na vašu narudžbu, u skladu sa sljedećim uvjetima i odredbama. Kodovi kupona vrijede samo za artikle s punom cijenom, osim ako nije drugačije navedeno, i ne mogu se koristiti zajedno s bilo kojom drugom ponudom. Kodovi kupona vrijede ograničeno vremensko razdoblje i ne mogu se koristiti izvan tog razdoblja. Kodovi kupona namijenjeni su samo fizičkim licima i TR “DOTShop” može zatražiti dokaz o porijeklu kupon koda. TR “DOTShop” zadržava pravo otkazati vašu narudžbu u slučaju nepravilne upotrebe poklon bona. TR “DOTShop” zadržava pravo povući, izmijeniti ili produžiti promocije kodova u bilo kojem trenutku, bez prethodne obavijesti. Posebni uvjeti bit će navedeni uz svaki poklon bon.

Cijene

Cijene navedene na web stranici plaćaju se u bosanskohercegovačkim konvertibilnim markama. Cijene i specifikacije svih proizvoda mogu se promijeniti bez prethodne obavijesti. Odvojeni troškovi dostave i/ili porezi bit će prikazani na stranici za naplatu, potvrdi narudžbe i/ili primitku plaćanja. Prije dovršetka narudžbe uvijek trebate provjeriti jesu li konačna cijena i odabrani proizvod tačni.

Zadržavamo pravo da u bilo kojem trenutku ispravimo sve greške u cijeni navedenim na web stranici. Ako se napravi pogreška u cijeni, mi ćemo, prema vlastitom nahođenju, ili: 1) uložiti razumne napore da vas obavijestimo o pogrešci i ponudit ćemo vam mogućnost kupnje proizvoda po ispravnoj cijeni ili ponuditi povrat novca za dio vaše narudžbe koji se odnosi na pogrešnu cijenu proizvoda; ili 2) odbiti vašu narudžbu. Slažete se da nemate potraživanja protiv nas ili bilo koga iz našeg tima ili radnje zbog neuspjeha da dostavimo proizvode po pogrešnoj cijeni i da je naša odgovornost ograničena na stvarnu cijenu koju ste nam platili za proizvode.

Porez

Obvezni smo naplatiti porez na promet za proizvode isporučene kupcima i vaša kupovina na stranici podliježe takvim porezima na promet. Odgovorni ste za sve poreze na promet i druge poreze povezane s narudžbom. Cijene prikazane na stranici su sa uračunatim porezom. Račun koji dobijete prilikom preuzimanja proizvoda sadžavat će jasno naglašenu osnovnu cijenu, porez, te ukupnu cijenu sa osnovicom i porezom.

Preprodaja

Kupnje izvršene na ovoj stranici namijenjene su samo krajnjim korisnicima. Kupnja je ograničena na ukupno 5 artikala dnevno po kupcu. Proizvodi koji se prodaju na ovoj stranici nisu ovlašteni za preprodaju. Pravna lica imaju pravo na kupovinu neograničenog broja artikala, te da vrše preprodaju istih.

Proizvodi koji nisu na stanju

Obično imamo na stanju sve što je izloženo na web stranici, ali imajte na umu da povremeno može doći do greške, jer se količine na stranici ažuriraju svaki dan u 09:00 sati. Ako u trenutku kada izvršite narudžbu ne budemo imali taj proizvod na stanju, bit ćete obaviješteni, te ćemo vam ponuditi proizvod koji je specifikacijama najviše sličan prvobitnom. Kupac ima mogućnost da prihvati drugi proizvod ili da odbije narudžbu u potpunosti.

Izuzetak

Ako je naveden datum isporuke, taj će se datum produžiti ukoliko je isporuka odgođena zbog požara, poplave, rata, terorizma, štrajka, prirodne katastrofe ili bilo kojeg drugog događaja izvan naše kontrole. TR “DOTShop” nije odgovorna za kašnjenja ili neuspjeh u izvedbi ako je takvo kašnjenje ili neuspjeh uzrokovan okolnostima koje su izvan naše kontrole.